Heilig sein

Idag är det exakt ett år sedan det var den dagen då jag skulle se Tokio Hotel. Kommer ihåg att jag gick upp tidigt, åt frukost, fixade mig, klädde på mig och satte mig vid datorn och bloggade för att slå sönder dötid, vilket jag lyckades med! Här hittar ni inlägget som jag skrev på morgonen, och Här hittar ni inlägget som jag skrev dagen efter då jag var som i trans. Kunde verkligen inte se bilder från konserten utan att lipa, och deras namn gav mig bara kalla kårar (lyckliga kårar). Men nu, ett år sedan, förstår jag inte hur tiden kan ha flygit förbi, bara sådär? Allt har hänt, men det finns fortfarande bara ett band, Tokio Hotel! 



Så länge ni skapar musik, så länge kommer jag leva fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Natalie -

saknar det otroligt mycket! Vill sitta ute och frysa, vill trängas och skirka och gråta. Jag vill vara kvar där hela tiden, varje dag, alltid<3

2011-03-05 @ 15:40:13
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com
Postat av: Natalie -

ÅÅH JA! Jag vill se dem i Tyskland!! Hoppas på en ny turné snart så man kanske kan åka dit !

2011-03-05 @ 20:37:34
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0