01mars2010

Jao, idag är det 1 mars.

jag är uppe med tuppen, alltså 04.10, gick upp för 40 minuter sedan. Har redan gjort vid mig. nu ska jag gå och äta en liten minifrukost och dricka myuyyyyccket kaffe! Sen ska jag dra till bussen vid halv 6, och 06.02 går bussen mot centralen, så kommer vara där en halvtimmme tidigare, men det gör inte mig något, eftersom jag ska trycka biljett, kolla tåget o.s.v. Sen går tåget mot Köpenhamn vid 07.03.

Nu är jag verkligen spänd. Idag ska jag få se Tokio Hotel & The Dreams.
I'm like dying here... oh hell..

Jag uppdaterar inatt när jag kommer hem =D
Wish me good luck or something.
Possen! (L)

Kommentarer
Postat av: nixie

Kicking da butt on rosanna

2010-03-02 @ 01:12:19
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0