Min piercing

Min piercing gör ont. Jag vet inte vad jag har gjort den, om jag leker med den för mycket (som jag själv inte märker av) eller om jag slått till den i sömnen..? Vet bara att den ömmar som satiken och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har tagit ut piercing och undersökt hålet till piercingen. Men det är inget fel med varken hålet eller piercingstaven. Den sitter inte för tajt och inte för löst. Menar, har ju läkestaven i så det är omöjligt att det är stavens fel. 

Jag har haft min piercing i snart 4 år och har aldrig under denna tid haft problem med den. Förrens nu. Förstår inte varför heller. Om jag bara kunde få ett svar haha. Och NEJ, jag tänker inte ta ut den. Aldrig i hela mitt liv. Jag älskar min piercing. Jag är inte Rosanna Ohlsson utan min piercing. Det är som att en del utav min personlighet försvinner när jag tar ut den ibland. Det känns så tomt. Känner mig så naken i ansiktet. Sjukt underlig känsla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0