It can only get better

Än så länge har listan som jag gjorde gått bra! Tills nu... Då jag ska börja göra klart min smyckesgren. Hm.. går det? Nej för jag hittar inte den förbaskade ståltråden som låg mitt på bordet innan! 

Jag tänkte göra listan, punkt till punkt. Alltså alldeles från början. Det gick bra tills jag kom fram till:
* Söka praktik
Försöker verkligen slingra mig ifrån den punkten. Jag vet dock att jag måste göra det i sinom tid då jag ska ut på praktik om 2 veckor. Så, eftersom klockan just nu är 16.50, så tänkte jag ringa imorgon vid 14.00 tiden till ställen. Jag ska ta mig i kragen!

Nu ska jag skicka in projektidén till en utav mina lärare och sedan ska jag påbörja projektplanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0