Buuh

Åhhh bu på mig! Jag måste skärpa mig. Det är bara i början av termin ett, ett fåtal veckor in på skolstarten och jag kommer försent!! Haha.. Jag är inte duktig på att hålla tid längre :( Men jag ska skärpa mig från och med nästa vecka.

Och ja.. ni kanske undrar vad jag gör här? Och varför jag skriver detta? Jo det är ju så att jag är försenad.. igen. Men jag har sån klädbeslutsångest så det är inte sant. Jag hittar ingen utav de svarta koftorna som jag ska ha här hemma och därmed kan jag inte slutföra min outfit som jag har på mig. Jag vet.. ilandsproblem. Men jag kan inte gå ut såhär då jag inte trivs med min kropp :@@ vart är dom nedrans koftorna?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0