2011-10-19

Usch.. vad kan jag säga? Jag är fit for fight, men lite dåsig av medicinen. Men w/e. JAg har gjort en liten lista som jag ska göra innan dagens slut. Här kommer den:

* Städa (damsuga + svabba) 
* Bädda sängarna
fager// says:
okej
du kommer juh inte hinna m allt d dä

* Söka praktik/få praktik
* Skicka in projektidén, påbörja projektplanen  
* Skriva på historiearbetet
* Dricka så mycket vatten som jag kan (helst 2L) 
* Sortera kläder (ut med det gamla, in med det nya) 
* Sortera mitt skrivbord (så datorn kommer på plats, vill ha workspace!) 
* Putsa fönsterna på rummet 
* Sortera/sätta rätt i min bokhylla 
* Hjälpa mamma att göra vid i vår ännu-ikke-existerade walkincloset
* Fotografera + redigera
* Planera framtiden
* Göra klar min smyckegren och hänga upp på väggen
* Torka av alla prylar, hyllor, bord etc. 
* Ta hand om mig själv (måla naglar, raka ben, ansiktsmask etc) 

Tror ni att jag hinner detta på en endaste dag om jag börjar nu? We'll see.
Uppdaterar och sätter en bock efter varje sak som jag gjort.
Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0