...

Finns typ ingent att uppdatera om.

Enligt en viss person är jag stans största alkolist haha. Bara för att jag är ute och festar och har roligt med mina vänner. Är ute sent om nätterna och tar morgonbussen hem, sover bort halva dagen, är knappt social (men vem är egentligen social när man är lite bakis? Inte jag iallafall). Blir irriterad utav småsaker, men vad fan, det är verkligen irriterande småsaker som vissa personer inte behöver varken nämna eller påpeka. Men vad tycks? Gör detta mig till en alkolist? Ja för fan.. klart det gör. 



Kommentarer
Postat av: johan

man ska ha kul, och om man då är alkoholist så, so be it! ;)

2011-10-23 @ 20:24:44
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0