TIAMO

Igår var det planerat att jag skulle ut med min underbara zwilling, som fick feber :( krya gumms! 

Jag stack ut med min syster och shakade loss. Först var vi på en hemmafest.. sen stack vi vidare till inkonst.. där jag inser att jag hade glömt mitt legg.. så vi fick ta taxin hem och hämta det.. dock tappade vi folket.. men vi stack till Breeze istället, för jag hade ändå inte kommit in p.g.a min ålder. Tss. Iallafall.. syster kände vakterna på Breeze och vi kom in. Dock var vi tidiga men efter ett tag kom det asmycket folk.. och en speciell person. Tack för kvällen finaste du! edit: tack för det fina blåmärket på läppen..

Idag hade Sara och jag en hel del att snacka om.. så vi gjorde det på entré. Det var så skoj! Vi testade skor och kollade på lite kläder. Jag hittade dessa ursnygga skorna som jag verkligen vill ha!!! eller hur är dom snygga?!


snyggare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0