Vulnerable

Åh det är härligt väder utomhus! Jag dör lite inombords av det. Det är så härligt!! Jag sitter i utbygget där solen står på för fullt och halvsolar (genom fönstrerna) och skriver på min hemtenta. Sitter också och lyssnar på Secondhand Serenade. Han är en man MAN SKA AVGUDA. Man kan liksom inte gå runt hans musik, man går igenom den. Eller jag gör det iallafall. Hans musik, tonerna, det han sjunger, jag känner igen mig i det. Knittar vilken låt man lyssnar på med honom, jag känner igen mig, i hans texter. 

Efter att jag har gjort hemtentan och pluggat lite på samhällskunskapen ska jag gå och hälsa på morfar med min kamera. Behöver komma ut och + det fina vädret vill jag ut i. Morfar, jag älskar dig.♥



^ Osminkade jag, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0