Killar...

Det jag tänkte dra upp i detta inlägget var faktiskt något som hände nyss.. vilket gjorde mig en aning besviken. Men aja, here we go.

Det var så att jag gick ut med en kille för mer än ett år sedan.. vi träffades till och med för någon månad sedan. Men jag kände ingenting för honom och glr det fortfarande inte.. då jag träffar en ny kille (..som inte verkar vara intresserad.. men aja det är en annan historia..), men that's not the point. The point is att denna kille som varit efter mig som en tok, som gillat mig tydligen..? Han skrev för några dagar sedan, då han hade varit ute och festat, att han letade efter en tjej som han hade fotast med.. han tyckte hon var trevlig o.s.v.. jag blev glad för hans skull, verkligen! Han ville verkligen få tag på henne och jag tänkte "Äntligen har han hittat någon som han verkar gilla supeermycket", men sen nu, för någon minut sedan, skrev han på msn till mig, "Hej, synd att du inte är vid datorn.. men tycker att vi ska träffas snart. Hoppas du tycker detsamma. Puss och kram på dig prinsessan" - what the HECK is that? Jag menar.. är du intresserad eller inte? Nu skriver jag inte detta för att jag är intresserad utav killen, utan jag blir bara förvirrad. Jag vet att alla killar inte är såhär, på detta viset, men en del är bara så fucked up så det finns inte. Och nej, nu kallade jag inte dig fucked up, R, om du ens läser min blogg, what so ever. Men jag blir bara förvirrad när killar gör såhär?... Are you in or are you out? Hur vill killen ha det? OM jag hade varit intresserad utav honom och han hade gjort på detta viset hade jag bett killen fara och flyga. Men eftersom jag inte är det, och jag tycker att jag ger honom otroligt starka vibbar på att jag inte är det.., så tycker jag att han borde taggat ner för längesedan? - Åh, me and my guy problemos.. You CAN live without them typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0