Ich bin humanoid

Godmorgon solstrålar!

Jag har vaknat med värkdens bästa humör! + att det är sol ute och det gör det hela så underbart. Sen har jag fått th kick, vill på konsert, känna en klump i magen över att jag är nervös, åka till ett annat land på flera konserter (?). Alltså jag vill det så mycket! Och jag tycker verkligen att Tokio Hotel ska komma ut snart med ett nytt album eller något, bara något så dom åker ut på turné! Dom kan gärna få ha en Best of Turné, skulle verkligen inte spelat någon roll. Bara få uppleva deras musik live igen, hade bara gjort mitt liv så mycket gladare! :D

Det är bra att jag är på glatt humör, för idag ska jag göra en hemtena så den är klar, sen ska jag plugga samhälle! Positiva tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0