Färga håret?

Jag har länge gått och funderat på om jag ska bli blond.. jag är inte enig med min bror, då han tycker att jag ska förbli mörkhårig. Men jag är så trött på detta mörka eländet.. så när jag är hos min bror och klipper mig ska jag minsann lägga förslaget att jag ska färga håret och jag kommer då även be han om råd på hur jag ska göra. Jag har endast haft blondt en gång innan, och det var när jag hade min dåliga period i livet, och bad hair day, alltid! Så.. nu ska jag minsann göra detta och bli fin i håret det med.

Jag har alltså velat ha blondt länge, och denna färgen här nedan är såååå fin. Så jag ska försöka satsa på det. Wish me good luck! Hoppas det inte blir failat bara!




(and yes indeed, it's Caroline from Vampire Diaries, ADDICTED!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0