En andra chans? Glöm det!

Jag hade övertalat mig själv om att ge dig en andra chans. För att se om det verkligen fanns något.. För varje gång jag hörde The Script - man who can't be moved, eller Sanna Nielsen - im in love, så tänkte jag faktiskt på dig. Konstigt nog fick jag pirr i magen och jag vet inte.. jag ville verkligen ge det en ny chans.

När vi pratade vid msn i förgår, så var jag excited över att du bjöd hem mig till dina föräldrar för middag. Men du avbokade lika fort för att ni skulle prata arv o.s.v. Jag tänkte inte mer på det, jag tyckte att det var sött och ja..jag accepterade det iallafall. SEN... går man in på facebook och ser inlägget..


Så om du verkligen tror att jag kommer överväga att ge dig en andra chans igen så kan du verkligen glömma det.. för detta gjorde mig bara såå fucking besviken så det är fan inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0