Can you hear my screams from within?


Rätt sjukt hur ens mående kan ändras så snabbt?..

Igår till ex. satt jag vid datorn och fixade med ett arbete. Kände av lite halsont, men jag tänkte såklart inte mer på det. Utan jag halsade kaffekopp efter kaffekopp.. sen tog jag en kopp te. Smidigt. Anyhow, så satt jag uppe till rätt sent inatt, endast för att komma igång med arbetet.. det blev aldrig färdig, men ändå.. så imorse kände jag inte mig alls kry, men jag tvingade mig själv till skolan, jag vet...ovanligt..?, endast för att jag hade ett prov som jag inte kunde ligga back med då jag har två prov som jag ska göra. Under dagens gång blev jag sämre och sämre, mådde så äckligt och pissigt dåligt de senaste timmarna. Men jag tvingade mig själv att klara mig igenom dagen.. Gick från 09.00- (fast jag kom försent en halvtimme så..) 16.00. <- pain in the fucking ass kan jag säga er. Men jag är lite stolt över att jag klarade det.

Nåja, när jag kom hem hade mamma gjort mat.. spyr lite nätt när jag tänker på det. Mår illa, så hey, what do you expect..? Och ja, mådde inte bättre utav att ha ätit, så jag har inte ätit sen dess. Endast druckit vatten och ja, det tänker jag hålla mig till. OM jag inte pallrar mig till konsum imorgon för att inhandla jordgubbsfil eller något<3

Juste.. inte ens MER apelsin var gott idag.. Då är det minsann något som verkligen inte stämmer med Rosanna kan jag säga er... MER apelsin, det ska inte vara någon annan smak, är min absoluta favorit och jag kan dricka såååå många flaskor utav just den drycken, liebe! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0