All i ever wanted

Dagen idag började inte bra. Mådde sjukligt äckligt och magvärken var inte nådig! Men jag pallrade mig upp och tog en alvedon, duschade och gjorde vid mig. Tog bussen till skolan och gick som vanligt. Efter det stack jag och Sara till Entré och gick där i fyra timmar ungefär. Sen när jag kom hem, så var min bror här med sin Sambo. Jag fick ett par ursnygga skor, lägger upp bilder imorgon, sen fem pallesjalar av min bror! Jag var ganska stressad så jag stressade runt som en höna, letade efter gymkläder och stack iväg till min syster. Halvvägs ringer min syster och säger att vi inte kan gymma.. så vi sket i det, så vi solade istället. Det var härligt! Ska sola imorgon igen, wie. 

Nu håller jag på att lägga in bilder ifrån en miniphotoshoot som jag tog på hello kittyx2 och ett hjärta, som ni får se imorgon, för jag orkar inte spara dom i annat format o.s.v.

I can't get you out of my head boy.

Kommentarer
Postat av: Gosia

VILL VETA VEM DET ÄÄÄÄÄR

2011-03-11 @ 06:54:40
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 10:00:53
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0