Words come easy when they're true.

Som jag skrev innan var det lättförtjänta pengar och stolt över var jag att jag kunde hjälpa till. Skulle bara installera datorn och installera deras trådlösa nätverk. Simple!
Nu sitter jag här och lyssnar på Avenged Sevenfold - Fiction. Sen jag hörde den för första gången så tappade jag hakan. Det är verkligen den bästa låten jag hört ifrån dom hittils. (och jag har inte hört många låtar kan jag säga er..)

Idag på bussen så hörde jag ett fint intro och två bekanta röster som sammastrålade i en fin låt.

Jag kan ärligt talat inte beskriva min lycka över att Robbie och Gary har återförenats som vänner. Det är verkligen ett under.. efter 11 år. Om dom inte hade fått för sig att sätta sig ner och prata ut vad som hände 90 talet, så hade Take That aldrig kommit tillbaka och då hade jag inte haft något spännande att räkna ner till :C But now i do. Love you!




Rob är inte riktigt klok alltså<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0