___It's alive with the beating of young hearts___

http://open.spotify.com/track/6vuuSSmkcm5X51JCTFC3GG

Bryan Adams - Here I am
_____________________________
Här nedan är något som jag verkligen vill beställa. Och det är nu, nu NU! Jag får dock vänta och se om jag har råd. Mycket som står på schemat och när man har en avbetalning (till mormor) p.g.a datorn man just nu sitter framför, så får man helt enkelt bita ihop och le! Men jag ska skaffa mig ett extrajobb, måste ner i veckan och se ifall jag hittar något! Nu är det verkligen behövligt!

Iallafall, dessa kläderna hittade jag på hemsidan forever21.com. Dom har översnygga kläder, skor och smycken. Så klicka er in där och checka in deras sortiment, ni hittar säkerigen något som ni fastnar för!


På tröjan står det:
CREATE
Your life is waiting
DREAMS
Make them come true
BE
Who you are
YOU
Can make a difference

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0