A list because i'm bored as fuck

Baar för att jag har tråkigt och för att jag inte har något vettigt att uppdatera med så gör jag denna lista!

Om dig
Hur gammal är du? - 17.
Din favoritmat? - . Thai
Sport? - Gym?.
Två av dina favoritlåtar? - Det finns för många.
Hur lång är du? - 170 har jag för mig.
Vilken klass & skola går du i? - B2B Bryggeriets Gymnasium.

Vänner
Din bästa vän? - Jag har flera stycken.
Din allra bästavän? - Min syster.
Du gillar kompisar som? - Är sig själva.
En vän som alltid ställer upp för dig? - Finns nog många.
En vän du alltid har roligt med? - Finns många.
En vän du saknar för mycket? - Nicole.
En vän du haft förut som du saknar nu? - Finns inga..
En vän som har berättat hemligheter för dig, som du inte sagt till någon annan? - Alla. För aldrig vidare hemligheter som någon delat med sig av till mig.

Familj
Vem gillar du bäst? - Ingen. Gillar alla lika mycket.
Hur många är ni i familjen? - Närmsta familjen? 8 st.
Ställer din familj alltid upp för dig? - Så gott som de kan, tror jag.
Kan du lita på din familj? - Think so.
Kommer du alltid att älska din familj? - Förhoppninsvis.

Antingen eller
Alkohol eller cigaretter? - Alkohol.
Blått eller rött? - Blått.
Upptagen eller singel? - Upptagen
Fotboll eller handboll? - Fotboll.
Festa eller vara hemma och mysa? - Vara hemma och mysa.
Vatten eller mjölk? - Mjölk.
Musik eller tyst? - Musik.
Film eller tv? - Film.
Bdb eller facebook? - Facebook.

Killar/Tjejer
Har du kille/tjej? - Nej.
Vill du ha pojkvän/flickvän? - Ja.
Är du kär? - Ja.
Hur gammal är personen isåfall? - 19.
Om du inte har någon pojk/flickvän, kommer du nånsin ta steget? - Ja det kommer jag defenetivt göra.

Musik
Rihanna? - Ja
Justin Timberlake? - Ja
Techno/remixer? - Vissa är helt okej
Justin Bieber? - Ja
Chris Brown? - Ja
Jay-Z? - Iband
Jason Derulo? - Ibland
Eminem? - Ja
MGMT? - Ibland
Greenday? - Ibland
Paramore? - Ja
Basshunter? - Nej.
Markoolio? - Nej.
Björn Rosenström? - Har väl hänt
Amanda Jensen? - Ibland
Pink - Ja
Flipsyde - Ibland
Black Eyed Peas - Ibland
Carola - Aldrig i hela mitt liv.

Ja eller nej?
Grekland? Ja.
Thailand? Ja.
Sverige? NEJ.
Finland? Nej.
Norge? Nej.
Danmark? Ja.
Tyskland? Ja.
England? Big YES
Ryssland? Nej.
New york? Ja.
Los Angeles? Ja.
Florida? Ja.
Frankrike? Ja.
Turkiet? Ja
Portugal? Nej.
Spanien? Ja 

Skulle du..
Vilja hoppa bungyjump? - Ja
Vilja simma med delfiner? - Ja.
Vilja simma med hajar? - Nej.
Vilja träffa Joe Jonas? - Ja.
Vilja träffa Jordan Price? - Ja
Vilja gå på high school? - Ja
Kunna göra inbrott hos någon? - Nej
Kunna snatta? - Nej.
Kunna såra någon så hårt att den aldrig mera pratar med dig? - Nej
Kunna ta någons pojk/flickvän? - Nej.
Prata illa om din familj? - Händer
Kunna vara en vecka utan att duscha? - Nej.
Kunna vara en vecka utan din dator? - Ja.
Kunna vara en månad utan tv? - Ja
Kunna vara en månad alldeles själv och inte träffa några vänner? - Nej

Har du..

Rökt? - Provat på.
Druckit alkohol? - Ja.
Legat med någon? - Too private to be written down 
Vart på fest? - Ja.
Blivit full? - Ja.
Gjort något som du verkligen ångrar? - Kanske.
Några märkeskläder? - Nej.
En tröja som kostar över 2000? - Verkligen inte.
Ett par byxor som kostar över 2000? - Nej.
Nånsin stulit något? - Säkerligen
Hånglat? - Ja.
Sagt till någon att du älskar den och verkligen menat det? - Tyvärr
Vunnit mycket pengar nån gång? - Nej.

Om du är tjej, svara på det här.
Långa/korta killar? - Långa.
Är det viktigt att killen är snygg? - Bara ett plus. 
Kan man va bästavän med en kille? - Klart.
Har du en killkompis som du alltid blir glad av att träffa? - Ja.
En kille (som man kan vara ihop med), ska?: - Vara den som han är och älska mig för den jag är.

Om du är tjej, Zac Efron eller Chase Crawford? - Zac.
Om du är kille, Carmen Electra eller Pamela Anderson? - Båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0