Oh god I missed the rain

Som titeln säger det så har jag saknat regnet så otroligt mycket. Nu när jag tog ut hundarna så stod jag där, och kollade upp mot himlen. Det var så underbart att känna dropparna drinna ner längs kinderna. Och det var inte alls kallt ute heller för den delen, thank you very much, jag kunde stå ute längre än vad jag brukar göra.

Nu sitter jag och ska förbereda mig för att påbörja att skriva en bildanalys inom ämnet Bild och form. Om jag ska säga det själv så är det nog de mest tråkigaste ämnet som någonsin skapats på denna jord. Det är roligt att rita och skapa kreationer, men det är väldigt tråkigt att sitta inlåst på en lektion och lyssna på skit som man inte kommr använda sig av i framtiden?! Nu får jag ju dock skylla mig själv, i guess.., eftersom jag inte klarade Matte A i ettan. Egentligen är det inte mitt fel, utan mitt lärarna som satte stopp för allting. Så vi skylle det på lärarndet, min hjärna som inte vill ta in informationen när det gäller matematik.


Kommentarer
Postat av: Gosia

Det värsta jag visste var kemi i skolan! USCH

2011-01-18 @ 00:03:27
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Gosia

Det ÄR sjukt gott!

Det är polsk grej som heter Galaretka, så hade jag frukter i också :)

Alla älskade det, haha

2011-01-18 @ 00:25:46
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Gosia

Luuuugnt... om vi har det så kommer ni också få det!

Tänker inte vara ensam om att vara nedgrävd i snö :( haha

2011-01-22 @ 18:55:30
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0