Memories never fall apart

Idag var jag ju som sagt hos min älskade mormor. Vi åt middag, grishalskotlett, kokt potatis & morötter, sås och svart vinbärs gelé, som var jättegott! Sen efter det kollade vi igenom en hel del gamla foto. Som tur hade jag min kamera med så jag kunde fota några, så här nedan kommer dom! Sen satte vi oss vid tv;n, slumrade till lite och sen var det dags för mig att gå. :c

De här bilderna är från när vi var på Rhodos, vet dock inte vilka av åren de var (-02,-03,-05?). För korten är blandade, men anyhow :D Älskar och saknar Rhodos som bara den!!


Stranden där vi badade!


Robban, Beccy, Anna, mamma & Jag (ja det är jag i badringen ;) Tänk på att detta är från 03!)


Kära broder och jag. (jag bjuder på den!)


Mami-leinen!


Beccy, mamma, Jag & Oskar (-05) Det var då ens kropp var hyffsat bra!


Beccy, jag & Oskar! (dom äter vinerbröd!)


Vi åkte ett sightseeing-tåg! Fin utsikt!

Borgen i gamla stan


Oskar & jag! ÄLSKAR KROPPEN :( damn you rosieanne..

Och nu över till ett par andra minnen!


Jag och Bella som knappt var ett år!


Bella och Frankito. SE SÅ LITEN MIN BEBIS ÄR!!!! Knappt 3 mån!


Liksom.... NUTTEGRISEN DÅ!!


Oskar och Franky som bebis. Jag dog när jag såg detta!


Granny-loo och jag<3


<3


Oskar och lilla Tito :D


Jag (nästan undernärd varning?), Oskar och Belli. Vi lirar tvspel haha


Och sen kommer det en bild på granny-lo och jag från idag :D

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0