Give me half as much but twice as fast today

Take That – Happy Now (ny låt från deras senaste album Progress)
I haven't scratched the surface of my desire
In the world of dreams, I'm a frequent flyer
Super heavy elements, Embrace me
Super heavy elements


Skolan idag gick bra. Jag slutade kl.13.00 och kom nyss hem. Vid kl.16.00 ska jag upp till min morbror och hans fästmö och installera en dator + modem (<-i think). Så där kommer jag tjäna en slant. Och sen tjänade jag en peng av min bror då jag åkte ner till honom mitt i natten för att lämna alvedon. Jag vet att man inte ska ta betalt av sina syskon, men han erbjöd sig, och jag är inte den som är den =) Det ör bara tacka och ta emot pengarna ^^ Lättförtjänta pengar det ja.
Apropå pengar, jag håller på att skriva ett CV som jag i veckan ska dela ut till butiker o.s.v. Hoppas jag får napp. För jag behöver verkligen ett extrajobb bredvid skolan. Studiebidraget är ju inte att hurra för, fastän det snart kommer höjas. Känner att jag behöver pengar så jag kan börja unna mig saker och ting här i världen. Studiemedlet räcker då inte långt.
Wow vilket roooooooliiiiigt inlägg jag postade då. Om ett ämnet jag verkligen inte gillar: pengar. Men någon gång måste man ta upp ämnet och diskutera det så varför inte idag?
Nu ska jag gå och göra vid mig så jag är redo att sticka (och så att jag kan få lite sparetime/ vilar tid. I'm gonna need it BIG time).
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0