Feelings flies away

Wiho, detta här nedanför hade jag planerat att göra färdigt idag. Bara för att jag orkar verkligen inte med uppgifter som bara ligger där och ser oskyldiga ut och vill att man ska göra klart dom. Och sen så har man inte så mycket i slutändan. DOCK så kommer jag absolut inte läsa klart A beautiful Mind och The Vampire Diaries "The Awekening & The Struggle" idag.. Men The Vampire Diaries boken ska vara klarläst nästa vecka och en bokrecension ska vara inlämnad på fredag. Så held og lykke Rosieanne.. dock tror jag faktiskt att jag kommer klara det. När det gäller böcker(/böcker från serier jag avgudar) så är det faktiskt inte så värst farligt!

Sen så har jag faktiskt en uppgift inom svenska att skriva en berättelse, den är snart färdig. Och sen har jag ett prov nästa vecka inom Samhällsekonomi. Jag måste verkligen börja plugga tiill det ikväll, annars är jag screwed!




(från överst till underst)
A beautiful Mind skriven av Sylvia Nasar
Matematikbok kurs A
The Vampire Diaries "The Awakening & The Struggle"
skriven av L.J. Smith
Typografi, bild och grafisk design




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0