Face down with the sickness

Vill börja med att säga gott nytt år på er! hoppas ni firade det tillsammans med nära som betyder, i know i did!

Sen vill jag säga att det inte är roligt att blogga.. iallafall inte på blogg.se längre. Jag vet inte varför.. känner inte sugen helt enkelt? Så jag funderar starkt på att hoppa över helt och håller till nattsttad.. hmf.. tough decision actually. Men men, det löser sig i sinom tid.

Imorgon sticker jag till min brors lägenhet och stannar där i hela 2 veckor! Så vill ni träffas, så ta chansen nu, för nu har jag chansen att gå till stan. (vilket jag verkligen kommer göra.. nära till allt woho!)

Hm.. vad kan man mer uppdatera om.. jo! Detta året, har min syster och jag beslutat att det ska bli ett mycket mer sundare år än det som gick. Alltså.. försöka äta rätt, så gott som de går. Inte äta godis när som, såååå... nästa år, vid denna tiden kanske vi får en snygg hel look på mig, där jag förhoppningsvis har gått ner lite i vikt (eller som jag hoppas.. MYCKET). Känns verkligen rätt på något sätt. Jag SKA bli smalare, där med basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0