You say that I'm messing with your head.

Hihi, titta vad jag hämtade idag: en ansökan om ledighet. Kan verkligen behövas. Komma bort ifrån allt elände! Åker till Prag med konfirmanderna och andra ledare den 25-29 mars. Going to be so awesome! 

Jag har varit där ett par gånger innan men jag kan inte hitta bilderna ifrån de. De kanske ligger på andra datorn där nere, eller så existerar dom inte mer :( Men då får jag iallafall chansen att ta nya bilder när jag väl är där!

Kommer iallafall ihåg förra året när jag åkte dit.. NEDRANS TOKIO HOTEL. Jag menar det. Jag åkte dit typ i mars/april? kommer inte ihåg.. iallafall.. tokio hotel var också i Prag.. fast 3 dagar tidigare än mig och gjorde till och med en konsert. Snacka om att jag var pissed? Visste vat arenan var och allt.. så är vi där 3 dagar efter dom.. ååh livet sög verkligen då! Men jaja, detta året/nästa år tar vi igen det honeys!



bild lånad från google. Visst är det vackert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0