Whatever dude, without you if you please

Wie, jag kom upp i tid imorse, jag kom i tid till skolan. Visst är jag duktig? Men hade motvind hela vägen.. var nära på vatt ramla med cykeln + att jag fick stanna och andas lugnt ett par gånger då jag trodde jag skulle dö seriöst. 

På tal om att dö seriöst, så orkar jag inte med all svartmålning som en viss person gör. Säger sin version till lärare o.s.v av "bråket" (som hon säger det..). Utan att jag ens får chansen att berätta min? Då det faktiskt är min som är viktigast eftersom hon inte vet vad jag reagerade på. + att jag är så jävla trött på att folk ska förutspå att man är sur o.s.v utan att fråga mig istället. Skicka sms kan du göra, men jag tänker fan inte svara.

Sen har många påtalat att jag är tråkig just idag. Tydligen är jag det. Men vet ni vad? Jag orkar inte bry mig, för när livet är skit och man bara vill sova bort allt som gör ont så går det inte att le. Det går inte att ge falska leende. Tyvärr.
WOAW en till emotext, men jag måste skriva och jag måste publicera. Detta är min blogg, gillar ni inte så läs för helvete inte då. Adios.

Förresten, Eminem är min gud.

Eminem - space bound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0