TV har äntligen börjar förstå!

ÄNTLIGEN (!!!!!) har tv börjar fatta vad ungdomar egentligen vill se! Menar.. vampire diaries? LOVE IT. Dom har börjat visa O.C avsnitt igen, LOVE IT! Dom har alla de där roliga serierna som The big bang theory, couger town, vänner, desperate housewifes os.v.. <- jag följer inte serierna, men när man är vid tv;n så hoppar jag bara in i något avsnitt, det räcker för att man ska må bra.. eller jag iallafall.

Och nu.. NU börjar dom sända en zombie serie på Tv11. Dock har jag hatat vårt tvbolag som ändrat (utan vårat medgivande) till TV11 från MTV. Liksom.. egentligen älskade jag MTV eftersom allt sänds där.. OMG, kom nyss på att jag kommer dö varje år i november....... FUCK. EMA</3. Men min syster/mormor har kanalerna kvar så det blir att crasha deras place. MEN TO THE POINT.. en ny zombie serie börjar visas den 20 februari på Tv11. Och jag ser fram emot det. Tv har äntligen börjat fatta vad ungdomar vill se.. eler.. vad jag vill se iallafall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0