Too much to handle at once

Woh, jag har världens roligaste liv på senaste, jag menar det. Det omfattar skola, musik, fixa designer till människor (bara ett fåtal..but it's enough), läxor/prov. Wääh, jag känner mig övertressad, vad ska jag göra först, vilket är enklast? Vilket är viktigast? Plugget är viktigast, i know, och jag håller på att ta igen de uppgifter/prov som jag missat p.g.a att jag mått kasst. Och I'm on my way! Ska tex. sätta mig och plugga naturkunskap nu... prov på torsdag, woaw.

Förresten, en rolig uppdatering för en gångs skull! Pappa har beställt tid till tatuering den 25 februari! Olala, jag är stenfast på mitt beslut angående både TH märket i nacken och sen en personlig text som jag inte tänker avslöja ännu på armen, syster ska göra samma sak. Going to be awesome!

Nu väntar plugget i ett par timmar, sen måste jag fixa designer! Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0