Melody of You

Måste skriva av mig.. måste säga att jag är lite förvånad. Jag har vetat om att jag har haft två halvbröder, men det slog mig idag förstens att de existerar, att jag verkligen har två halvbröder som jag inte mött. Jag har liksom aldrig tänkt på det förut. Detta kommer låta hårt, men vare sig jag träffar dom, lär känna dom, eller något sådant, kommer mina tre syskon, Roland, Robert och Rebecca betyda allt i världen för mig. De får mig att le när tiderna är som hårdast. Älskar dom.

Sen är jag också förvånad över att en person i min närhet, vet inte om det är rätt om jag säger vem personen är för mig, iallafall, rökte inomhus idag. Jag känner röken fortfarande. Jag tycker det är så nedrans respektlöst. Jag vill egentligen bara sätta mig och gråta men det är lågt, så jävla lågt. Speciellt nu när jag har börjat bli så jävla känslig för röken. Känner jag röklukt så bildas det tårar i ögonen på mig. Får hostattack oftast och allt vänder sig i magen. Det är vidrigt att röka.

Aja nog om detta, nu ska jag nörda the sims.

Kommentarer
Postat av: Gosia

Jag håller med!! Hatar rök, får svårt att andas och ont i huvudet av det :S

2011-02-21 @ 01:56:50
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0