I'm ready to crawl on my knees to know it all

Jag har inte känt för att blogga då jag har nördat facebook och sen har jag pillat på en design till en vän som snart är klar. Kommer då att visa upp en på bloggen + en länk till hennes blogg! :3

I sinom tid kommer det upp en ny kategori (igen!!!!!) som jag kommer döpa till "Hälsoliv". Eftersom jag snart ska börja träna och i den kategorin kommer jag samla alla inlägg där det läggs upp bilder (förbättringar) på hur jag ser ut. Dock inga såna viktbilder a.k.a bilder i bara trosor och bh, niemals haha! Utan normala bilder! Mitt mål är att bli hyffsat fin till sommaren och så att mitt självförtroende växer!

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

Förlåt att jag skriver såhär random, men jag klickade mig in här via childhoodlight tror jag det var och tyckte att din blogg var otroligt fin och tänkte att du kanske har fin musiksmak. Om man nu kan se sådant från en blogg.



Jo, jag undrar om du möjligvis har tips på några glada fina låtar som kan tränga bort minnet av vintern? Vår-pepp-låtar, liksom. ♥

2011-02-09 @ 12:53:15
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0