I'm on the right track baby

Idag blev jag hemma från skolan p.g.a magvärk. Gick och lade mig vid 21.00 igår (efter att ha varit uppe hela förra natten och endast sovit 2 timmar på morgonen var jag väldigt trött). Jag gick och lade mig på soffan vid 10.00 med mina bebisar och somnade, sov ända till 14.0 (!!!), jag älskar att sova. Men när jag fick reda på att jag sovit bort halva dagen blev jag oehört ledsen..

Jag har ändrat om och städat på mitt rum idag iallafall. Det blev bra och nu är det rent och fint hehe. Total renovering typ. Satte upp Elvis tavlor också. Ska lägga på mattan nu innan jag glömmer det, sen ska jag sitta och nörda facebook spel igen tills jag ska lägga mig.

Förresten, jag vet att jag är megasen på detta, men har ni hört Lady Gaga's låt Born this way? Jag fullständigt diggar den och kan lyssna på den om och om igen utan att tröttna. Hehe, som jag kan med all musik typski?



Lady Gaga - Born this way



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0