Girl for all seasons

Jag sitter och nördar Grease 2 soundtracket på spotify. Just nu spelas "Girl for all seasons" för fullt! Måste snart se till och se den.. älskar den filmen!
Sorry för dålig uppdatering.. jag har legat hemma i två dagar, inte för att jag har vairt sjuk, men jag har mått oehört dåligt av ett par anledningar. Jag har sådana dagar.. men nu ska jag verkligen ta tag i allt och börja plugga så in i hellskotta, för jag ligger back. Juste, reminder till mig själv !!!packa väskan med papper/böcker till ämnena som jag ligger back i!!! <- om ni inte redan visste det så läser jag min egen blogg.. höhö, hur ego för man vara? Nej men jag checkar alltid genom att gå in på min blogg för att se om någon har kommenterat.. och jag vet.. man får sidvisnigar då,, men jag bryr mig ikke. Har inte min blogg för att bli känd höhö, utan den är dels för privatbruk/personliga liv. BOOOORING STUFF.

Axel och jag planerar att åka utomlands till sommaren, woho! Min mamma är med på det, hans föräldrar är med på det. Vi är med på det. VI har hittat ett skitbra resa+hotell+frukost till ett rimlgt pris. Åhåh jag ska utomlands!! Hell yeah ;)

Juste, får en ny mobil om cirka 2 veckor, en xperia mini PRO. Woho, då kan man äntligen ringa/sms mig, och jag kommer kunna svara eftersom jag har beställt ett abonnemang från csn, rätt billigt. Så hell yeah, allting går fan bra!!

Nu ska jag gå och lägga mig,, har inget mer intressant att skriva förutom att jag är typ överspeedad. Ska ta en kopp kaffe i think och läsa lite i vampire diaries boken ;) Chiao!

Kommentarer
Postat av: Gosia

Åh, den mobilen vill jag också få! Hatar min gamla ;@

2011-02-03 @ 14:07:37
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0