Fitt for fight!

Jag har inte känt för att blogga alls. Hänt en del saker..det kommer väl en emo text om det senare i guess. Har svaga aningar för det. MEN, nu är jag fitt for fight igen! Idag hämtade jag och min syster våra mobiler =D (bild på min nedan). Nytt nr för er som vill ha det skriv till på msn eller fb så får ni det. ^^ Imorgon är det minsann gaddning som gäller. Woho, jag är såååå taggad! Dock gör jag bara en tatuering än så länge, så får beställa tid till tatuering nästa månad för att göra den andra. Sen på lördag blir det utgång med syskonen, woooho, lite pepp på det! 

Nu ska jag gå ner och leka med min nya telly och göra ingenting. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0