Festen var helt awesome! Vi hade kul. Vi v...

mms_img17907 (MMS)

Festen var helt awesome! Vi hade kul. Vi var först hemma hos min bror och förfestade, sen tog vi taxi till Sankt Bernard - båten och shakade loss! När jag och min syster kom hem vid 3 tiden så mådde jag inte så kul haha. Den natten var inte så rolig, men det är en annan historia och den drar jag inte. Måste tillägga att gårdagen inte heller var den roligaste, direkt när man vaknade så blev det middag och det satt verkligen inte fel! Idag gick jag i skola från 09.00 -16.00. Rätt okej. Är bara trött nu, men jag kan inte vila nu, ska plugga till ett prov imorgon. Helgens höjdpumkt var att mormor var här från lör-sön-mån. Mysigt! Nej nu ska jag fortsätta njuta av det som finns ovan på bilden, alltså varm mjölk med kexchoklad, gotte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0