Du måste vara sjuk, sjuk, sjuk, sjuk

Åh jag vill tatuera mig nu. Nu är det verkligen inte lång tid kvar! 15 dagar kvar tills jag har de älskade tatueringarna!

Förresten, japp, jag borde ha gått och lagt mig vid denna tiden. Men ärligt talat, jag har tappat suget för allt som har med skolan och göra. Vet att jag måste skärpa mig. Jag skulle behövt två feta lavetter på vardera kind för att vakna upp och inse att jag går ut skolan helt om ett år och fyra månader. It's not a game! Not at all! Jag vet att detta låter hemskt, men jag kom försent HELA VECKAN FÖRRA VECKAN, + denna. Jag mår dåligt av att tänka tillbaka på det. Men vad fan ska jag göra. Jag gick och lade mig halv tio igår, men vaknade åtta ändå? Vad är jag för människa egentligen? Pratar om att jag ska börja sköta skolan o.s.v. Jag kommer säkerligen, men största sannerligheten, inte klara av college i England. Jag skiter nog i den drömmen. Vet.. det har varit min dröm i ungefär två år nu. Men jag ger nog upp den om jag inte finner hopp och styrka.

Nu ska jag sova, ska fan ta mig upp vid 06:45 vare sig om sängen är skön eller vad den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0