Am I doing the right thing?

Omg.. killar tror verkligen att dom kan få allt serverat på ett silverfat? Att dom kan få en genom att existera och skriva då och då? Nej för vet du vad killen, FUCK OFF, jag skiter i dig nu. Du må vara den vackraste jag någonsin pratat med, både till utseende och själen, men jag tror jag ger upp dig nu om du inte visar att du kan bättre än så.

Menar.. är väl inte meningen att jag ska gå runt och leka askungen?? Jag ska väl förfan veta att jag väntar på NÅGOT bra och förståndigt. Ingen som verkar lyssnar på sina vänner som jag råkat gå på samma skola som. Liksom.. HEEELLOOOO, det var 5 år sedan? Gosh, killar växer aldrig upp tydligen.
I'm hurt tror jag.
Nej förfan, jag mår bra.
Det finns bättre.


PEACE OUT HOMEDOUG.

Kommentarer
Postat av: Gosia

You go girl!

2011-02-13 @ 04:09:59
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0