Ny kategori:

Ny katergori----> OPERATION: Gå ner i vikt!

I denna kategorin kommer jag samla alla inlägg som handlar om min träning. För min egen skull kommer jag skriva inlägg när det är träningsdags.. Jag har fått dille på det och det kanske fungerar när jag gör såhär! Och jag kommer kämpa så mycket som jag kan för att uppnå den vikten som jag vill.

Jag kommer väga mig en gång i veckan, invägning: Måndag!
På lördagar och söndagar kommer jag ha vilodagar då jag ska (försöka) träna varje dag i veckan, alltså mån-tis-ons-tors-fre! (Försöka skrev jag inom parantes för att jag ska göra allt vad jag kan för att nå mitt mål, för att komma i form och för att peppa mig själv till att träna varje dag i veckan. Undantag finns om jag blir sjuk eller något dylikt. Men annars finns det faktiskt ingen som helst ursäkt för att jag ska missa mitt träningspass den dagen! Jag ska orka. Ska verkligen göra detta för mig själv.)

Jag kommer även att börja äta nyttigare, på ett nytt sätt som är bättre för mig (så att jag vinner på det) Och det kommer givetvis visas i bloggen, i denna kategorin.



Kommentarer
Postat av: johan

kämpa på! när jag får lön ska jag köpa gymkort oxchträningskor! här ska man bli fin! lycka till :)

2011-08-16 @ 23:17:55
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0