The roommate

Såg nyss klart filmen roommate. Jag tyckte inte den var så läskig som alla andra storbloggare har beskrivit den. Den är denefitivt ett bra filmval! Speciellt om man är ute efter romantik... och vem är inte bäst på den rollen om inte självaste Cam Gigandet?! Personligen älskar jag honom som skådespelare, för han verkligen ger allt. Visar in utstrålning och sin skönhet. Man får, eller jag iallafall, uppfattningen om att han är en sådan person i verkliga livet, som hans karaktär är. Som tex. i denna filmen är han en cool kille, som spelar i ett band. Blir kär i en flicka som går på college. Han tar med henne ut på middagar, dejter, räddar henne (for mor information, see the movie hihi) och är helt enkelt underbar. I serien O.C spelade han hårdningen volchok (hetaste killen i serien enligt mig.. borde finnas en bad guy, alltså Cam, i varje O.C avsnitt...!). Men även i O.C spelar han ut sin karaktär som bara den. Även där faller han för en tjej, Marissa.. och jag tycker att dom passar som perfekt för varandra!! 

(shit.. blev en recension om Cam Gigandet istället för självaste filmen som jag såg höhö)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0