Detta går bra nu!

Vet ni, för en gångs skull, kan jag faktiskt medge med glädje att jag mår underbart. Hur patetiskt det än låter, så är jag glad över att allt går i rätt riktning.
~Finns en person som bryr sig, som vill något som jag vill
~Skolan börjar snart och jag kan nästan inte bärja mig förrens jag får läxor så jag kan sitta och sysselsätta mig själv om dagarna.
~Träningen går faktiskt prima ballerina och jag har ännu inte tappat hoppet! Detta går bra nu!
Det var faktiskt minsann länge sedan jag kunde medge något såhär bra! Något som får mig glad och peppad på livet. Det känns så freakin f*cking underbart, så det går nästan inte att beskriva känslan som jag känner inom mig, i bröstet, nära hjärtat!

Nu ska jag gå och göra vid mig, ska sticka till Lorensborgs 24 fitness, för ett gympass på 1½ timme eller så, sen ska jag hem och göra vid mig igen. För sen blir det malmöfestivalen, Dead by april spelar ju ikiväll och det får man inte missa! :) Chiao!! (kommer ett inlägg senare med bilder ifrån igår då jag var på tivoli med familjen!)




Kommentarer
Postat av: johan

åh vad kul att höra!

är ffett peppad på att börja träna nu och ras i vikt! vi kommer bli fierce bitches! :D

2011-08-20 @ 19:02:53
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: johan

sv: ja och eftersom vi är så jävla snygga redan så kan det bara bli så att vi blir snyggare :D

2011-08-21 @ 16:08:22
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0