Call it what you want to call it

Känns mycket bättre nu med någrs självunnande dagar! I fredags var jag på stan med min syster, då inhandlade jag ett par överheta skor från Bianco!



Sen igår var jag på middag hos min bror och hans sambo Jandy! Där blev det en hel del drickande, men konstigt nog var jag redigt nykter när jag gick där ifrån haha.. hur går det ihop? Sen fick jag en del förklarande från en viss person då jag frågade ut honom, så känns helt okej nu faktiskt =)


Fick först ett välkomnsglas med vitt vin och jordgubbar i. Sen fylldes det glaset på efter hand som det var slut med nya jordgubbar och rosévin. Haha vet faktiskt inte hur många såna här glas som jag drack, men det var gott :D Sen den som jag håller i på bilden är Irish Coffee.. kanske inte världsgott, satt mest och smuttade på den, sen fick mamma ta över haha. (det var alldeles för mycket whisky i enligt mig)


Sen blev det en White Russian! Seriöst.. verkligen min favorit dryck nu! I den finns det mjölk, vodka och kaluha ♥!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja ändra om på mitt rum och göra en storstädning, får finbesök på fredag. Släktingar från Stockholm, åhh!♥

Kommentarer
Postat av: johan

åh mysmys, sista drinken verkar asgod, måste prova!



s¨snygga skor!

2011-08-02 @ 00:55:38
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0