The truth

Vill du verkligen veta sanningen varför jag inte kom tillbaka till dig? Varför jag flydde? För att jag kände mig utnyttjad. Som att jag var någon som bara skulle förströ tiden medan du väntade på att dom andra skulle sluta vara så omogna och ta upp vänskapen med dig igen. Jag ville inte bli behandlad så. Och när jag förklarade mig på bussen, och du aldrig kom fram den dagen och bara förutspådde att jag var sur på dig.. då fick jag nog och tänkte inte ge med mig. Och hur det äcklet som du umgås med, kollar på mig, som att jag vore ett svin, det kan hon gärna få lägga av med för jag pallar inte med så förutspådde människor som inte vet vad dom håller på med. Är du inte med i fighten kan du bara hålla dig utanför liksom eller hur? Men nu slipper jag detta iallafall så ha ett bra liv och hoppas att de svinen som du umgås med kan vara dina vänner åtminstonde för 2 månader till.. annars hade det ju varit förjävligt.

Kommentarer
Postat av: Gosia

<3

2011-04-11 @ 23:17:36
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: johanna

SVAR:hah eller hur! jääte störande verkligen XD

2011-04-13 @ 00:05:57
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0