S.O.S

Juuuuuste.. iomed att jag kände för att blogga idag, så kan jag meddela er att min räknare här vid sidan, på bloggen, säger att det är under hundra dagar kvar till Take that konserten =D Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills jag får se de älskade pojkarna inta scenen och sjugnas sitt splitter nya album Progress. Och jag får hoppas att dom lägger till ett flertal antal låtar från deras föregående album också, bara för att (a) 

Förresten, gruppen Pet shop boys, ska vara förband till Take That. Varför har jag alltid tur med att få bra förband till de konsert som jag ska på? :) Liksom.. på TH konserten var det de danska bandet The Dreams. I'm so lucky ;)

Iallafall.. kommer ihåg när jag hade en Robbie period.. var runt 2008. Jag lyssnade ALLTID på honom. Och var helt förkrossad över att han inte varit ute på turné p.g.a hans stagefright och and anledningar.. Ville verkligen se honom.. och nu sitter jag här, har biljetter till konserten och kan inte vara excited över att se honom.. inte ännu. Den dagen kommer. Ibland får jag självklart mina tjut/pip-ljud då jag verkligen inte kan sluta le när jag hör dom. Och det får mig att inse att jag verkligen ska se dom. Livs levande. Det är en underbar känsla faktiskt! (& nej, jag går inte på konserten endast för Robbies skull, utan för hela Take Thats!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0