Let us die young


Helluuu, en uppdatering. Woah, det kan jag verkligen inte mena? Jag sitter här och lyssnar på Big Bang - let me hear your voice. Något ni verkligen borde lyssna på. ADORE.

Jag har aldrig sagt att jag är perfekt. Aldrig varit en person som kan såra andra människor.
Jag har aldrig i hela mitt liv sagt att jag är den vänligaste själen på denna jorden, aldrig.
Allt det där, och mer, är jag. Men jag är inte den enda här på jorden som är det. Vi alla är det.
Vi sårar människor. Oavsätt om det är meningen eller inte. Det bara händer. Deal with it.
Det sker missförstånd, visst gör det, det. Människor vägrar lyssna på förklaringar. Dom vägrar!
Men då säger jag bara såhär, ni ska fan ha det egentligen. Om ni tror att den andra bara
ska komma krypande och förklara sig, så kan ni drömma vidare. I won't DO IT. Det är inte
bara jag som existerar i en vänskap. Det är två individer, inte bara en endaste. Så vill
man få upp kontakten med mig igen, då får ni lyfta på röven, konfrontera mig och säga
att ni vill igen. Få upp vänskapen. Jag tar det inte via internet mer. Aldrig. För både här blir det
missförstånd. Vill ni något, ta det med mig i verkligheten. Jag är inte svår att få kontakt med.
Jag är inte svår att träffa och reda ut saker. Men då vill jag faktiskt se engagemang från den
andra sidan också, got it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0