Genom eld

Hamnade hos min underbaraste syster efter att ha sprungit runt på stan med henne. Nu väntar man på god middag =) Jag är vrååååålhungrig! Senare ikväll, ungefär vid tio tiden, bär det av till gymmet med syster. Det går bra nu, verkligen. Dock är jag lite stressad över hela skolsituationen.. läxor hit och dit. Min religionslärare vägrade bestämma sig för ett VG eller MVG på mitt prov :c Men vi får ju hoppas på det bästa iallafall..

Jag sitter här i systers soffa och ska snart logga in på arbetsförmedlingen.. Idag när syster och jag var där såg jag att det fanns så man kunde söka jobb utomlands.. och det visste inte jag om. Så jag ska in där och checka lite =) Sen kolla så att man kan få sig ett sommarjobb..hade ju behövts tycker jag.

Vänner. 
Jag har de bästa vännerna som existerar på denna jorden. De stöttar mig verkligen i vått och torrt. Drama finns det, men det löser vi tillsammans. Om inte, too bad. Allt händer här i världen av en anledning. Och fungerar det inte, så kanske det inte är meningen att det ska vara så helt enkelt. Och man ska inte pusha fram något, för det blir inte bra i slutändan.

Bjuder på övergamla bilder från systers dator ;) Den blonda färgen
som min syster hade på bilden ska jag ha senare när det blir aktuellt =)








(bilder ifrån min emo period hehe..min dåvarande favorit här nedan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0