Ångern tränger sig på

Om jag ska behöva göra ett val..
så väljer jag ingen av er.
För ni er inte värda platsen att finnas närmst mitt hjärta.

Allt handlar inte om det förflutna. Jag tror på en människa som har slutat missbruka spriten. Jag tror på honom. Och det handlar inte om det förflutna, handlar inte om något jävla val om att välja sida. Det ska inte finnas någon jävla "mamma" repsektive "pappa" sida. Det ska inte det. Ett barn ska inte behöva känns sig såhär klyvd som jag gör. Och när en människa som man ser som sin bästa vän, som är av ens kött och blod ska inte säga att man inte får träffa sitt eget kött och blod. 

Jag trodde att detta hade försvunnit. Att jag hade "blivit frisk" från detta. Jag trodde på mig själv. Men när ni gör såhär så orkar jag inte mer. Vill bara sjunka ner under ytan och försvinna sakta. Ångern tränger sig på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0