Declaration of love;

Sitter och lyssnar på mina favoritpojkar, über alles! Ja, här kommer ett sådant inlägg igen, "tjat" om th, men åhh, förstår ni hur underbara dessa pojkar är? Hur deras musik går in i själen? Jag dör om och om igen. Har ni någongång hållit av ett band så mycket att ni riktigt känner blodet pulsera i ådrorna, att hela hjärtat pumpar och det är fullt av kärlek? Jag har det och jag vet inte hur mitt liv skulle sett ut, ärligt talat, ifall dessa grabbarna inte hade intagit en plats i mitt hjärta aug 2006. Jag hade defenetivt inte varit mig själv, jag hade inte varit Rosanna Ohlsson, haft den personligheten, den styrkan dessa vänner som jag faktiskt har idag. Jag hade varit ingenting.

Hah, ni ska se hur crazy jag är här på mitt rum. Sitter och mimar, eftersom man inte får sjunga för grannarna tydligen.. dom bumper i väggarna... ANYHOW, jag rockar till humanoid city live albumet som finns tillgängligt på SPOTIFY! Jag är inte klo, ser säkerligen helt galen ut, men vad ska man ta sig till egentligen?! jag lever in för deras musik, ohhh.. förlång ilnägg, hoppas ni tar er igenom det trots att ni är ikke fan :$




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0