TODAY, is another day

Har inte uppdaterat med en redig & ikke fangirlad text på senaste, så tyckte att det var dags nu faktiskt. Idag träffade jag pappa =D Kändes skönt faktiskt, träffade även hans nya, Marianne, hon verkade jättetrevlig ! För några timmar sedan tvättade jag mitt löshår, blev apigt bra, lent och fint. Sitter och dör av längtan tills jag får tatuera mig.. väntar typ på ingenting, egentligen bara att säga till pappa så beställer han tid! Sen får jag se hur mycket den kommer kosta, men det är ingenting. Det kommer bli tokio hotel's logotyp vid sidan av nacken. Just so you know guys! Känns som att jag aldrig kommer sluta älska grabbarna. ANYHOW.. sängen kallar på mig, så efterlängtat.. jag älskar min säng! Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0