Thank you

Buääh, vi hämtar min nya dator på onsdag iställer för imorgon. Men aja, jag klarar mig med att titta på en stoooooor pc skärm och skriva på min laptops knappar sålänge... (y)

Ska snart förbättra på mitt smink och typ sätta mig och plugga.. ska iväg om 2 h på ett ledarmöte som jag måste medverka på eftersom vi ska lägga ihop ett schema till konfirmanderna. 

Måste medge att det känns som att mitt liv börjar bli klart. Att reparationen börjar bli bättre och att jag känner mig gladare. Jag är glad när någon annan tar ett steg och är på glatt humör när man kommer hem ifrån skolan, faktiskt, det gör min dag! Efter att ha bråkat så kan man inte önska mer än ett leende och ett "hej" när man anländer hem efter en lång skoldag. Och ett "hur var det i skolan idag?" var bara en förbättring på hur situationen egentligen skulle sett ut om man tänker efter.

Nu måste jag skynda mig, kan inte sitta här och skriva allt för länge.. see you tomorrow or something, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0