Youre hot then youre cold...

,, Youre hot then your cold.. youre yes then youre no.. youre in then youre out, youre up then youre down..''

Fy faderullan vad jag nästan kallsvettas.. det är hemskt! Blev hemma idag.. frossan har gått över till värmeslag.. min lilla bebis vill ha värme av mig, men om man ligger nära mig förlänge får jag ont och blir äckligt varm, gud.. give me a sign or something. 

Men jag kan inte ligga här i sängen och tycka synd om mig själv, jag ska faktiskt ta tag i mitt rum, städa, ändra om lite o.s.v, får även ett nytt skrivbord, som jag ska måla svart någongång.. awesome.

Btw.. tror att jag ska beställa ett par bruna linser.. hade jag passat i de tro? Maybe baby.

I feel like Satan.. god damn it's hot in here.

bild från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0