TEA TIME 茶

Ja jag sitter här i min ensamhet med en eländig hals som total strejkar från att kännas som innan. Det riktigt skaver i halsen och det känns som att jag kvävs, som att ett litet filter lägger sig på luftstruken och täpper igen... Dricker te nu men gjorde ett big mistake.. hälde i honung och jag har aldrig smakat det innan.. det blev en äcklig smak, jag ska defenetivt hålla mig till mitt socker i framtiden!

Nej men för att vara ärligt så tar min hals mest död på mig på kvällarna, av någon konstig anledning. Vet inte vad jag har gjort den för att den ska få för sig att förstöra min fina kvällar >__<



Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: visst är den!

2010-10-09 @ 15:58:21
URL: http://mathildasmahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0