Minuterna flyger förbi

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att minuterna går såhär långsamt som dom gör just nu. Tittade på klockan för någon minut sen (känns det som) och då var hon bara 19:23.. och just nu är klockan 19:56, det är inte klokt vad tiden går fort när man ingenting alls gör ändå.

Det blåser och är väldigt kallt ute, det är nästan så det är hemskt tycker jag. Visst, jag vill ha vinter och framförallt snö, men det kunde ju slutat blåsa så förfärligt, man fryser ju till is bara man sticker ut fingret genom fönterspringan och det tycker jag inte är riktigt okey.

(Kände även för att köra på en översättning av google.translate.com.. ändrade dock meningarna eftersom den inte ger ut korrekt översättning..? Det stör jag mig på lite.)


Woahh
Nej vi kommer inte slösa ännu ett ögonblick i denna stad
Woaah
Vi kommer inte tillbaka, världen ropar
Woaah
Lämnar det förflutna i det förflutna, kommer hitta framtiden
Elände villa ha sällskap
Aja, hejdå
Du kommer sakna mig när jag är borta

Simple Plan - when i'm gone

Kommentarer
Postat av: Gosia

Hur kallt är det hos er? :o

Hösten kom tillbaka till oss iaf! haha

2010-10-27 @ 22:33:03
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0